به آکادمی هنرهای گرافیکی زیپ گرافیکز خوش آمدید.
0

تکنیک های ترکیب‌عکس – قسمت اول

مانیپلیشن یا ترکیب‌عکس ها به خودی خود خیلی کاربرد ندارند، اما متریال و محتوای خوبی برای کمک به ارتقاء سطح کیفیت بصری پروژه شما دارد، امیدوارم جایگاه مانیپلیش را به خوبی در جمله قبل شرح داده باشم.

بسیاری از طراحان آماتور تصور می کنند پیدا کردن تصاویری که بهم بخورند و ایجاد یک ترکیب‌عکس ، فرآیند طراحی یک مانیپلیشن خوب است، اما اینگونه نیست! در بسیاری از بنرها و تبلیغات تجاری نیاز به پیاده کردن یک ترکیب‌عکس در راستای برند سازی و کمپین تبلیغاتی برند هستیم. یعنی این بار انتخاب آزادانه عکس وجود ندارد و اتفاقا باید عکاسی هم خودمان انجام دهیم چون بنا بر پروژه و نیاز باید عکاس تهیه کنیم.

به عنوان مثال فلان سلبریتی شخصیت اول کمپین تبلیغاتی برند ایکس است، پیامی که قرار است منتقل شود مشخص است، حال باید با توجه به پیام کمپین، کلیت برند و موارد ثابت دیگری یک مانیپلیش حرفه ای ایجاد کنیم.

بنابراین مسلط بودن به تکنیک های ترکیب عکس شرط یک طراحی مانیپلیشن حرفه ایست نه انتخاب عکس، طراحان حرفه ای که در این زمینه از گرافیک تمرین کرده و آموزش دیده اند. می توانند هر نوع مانیپلیشنی را از ابتدا تا انتها انجام دهند و به سرانجام برسانند.

زیپ گرافیک سعی می کند منبع مناسب و خوبی برای آموزش های ترکیب عکس باشد.

در این آموزش با روند ترکیب عکس در فتوشاپ آشنا می شوید. ابزارهای مختلفی برای ترکیب عکس در فتوشاپ وجود دارد و به همین علت راه های متفاوتی هم برای رسیدن به نتیجه پیش روی شماست، نکته این است که شما بهترین راه را بر اساس خواسته ای که دارید انتخاب کنید. تشخیص این موضوع یعنی تجربه و مهارت شما در ترکیب عکس.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *